این بار بروز رسانی نکنید
نویسنده:
9 فوریه 18

خیلی سال هست که از برانامه رایگان نتورکس (Networx) جهت مانیتور کردن وضعیت مصرف اینترنت کامپیوتر استفاده میکنم و تقریبا اعتیاد کامل به این برنامه پیدا کردم، بهترین مزیت این برنامه یک تول بار خیلی خوب برای ویندوز هست، شما میتونین در لحظه مصرف اینترنت کامپیوتر رو تحت نظر بگیرن.

برای من که هنوز به روش ویندوز ۷ از استاتوس بار ویندوز استفاده میکنم (یک ردیف آیکون های کوئیک لاینچ) محیط مناسبی جهت نمایش مصرف اینترنت داره ولی بزرگ ترین مشکلش اینه که نشون نمیده چه برنامه ای داره از اینترنت استفاده میکنی و این قسمت رو به هوش خودتون واگذار میگنه.

برنامه چندین مدل گزارش میده که کوتاه ترین بازه مقدار مصرف بر ساعت هست، روی سیستمی که برای دانلود شبانه دارم حتما این برنامه نصب هست تا صبح بتونم ببینم وضعیت سرعت دانلود چطور بوده.

اما این برنامه چند وقتی هست که دیگه رایگان نیست، از ورژن ۵.۵.۵ به بعد این برنامه پولی شده و به شما یک نسخه تست ۳۰ روزه میده تا تست کنین و لایسنس برنامه رو تهیه کنین اما کماکان نسخه ۵.۵.۵ به صورت رایگان تو اینترنت در دسترس هست

پس از این به بعد این برنامه رو آپدیت نکنین مگر اینکه بتونین پولش رو پرداخت کنین و بخواین از تیم خوب softperfect تشکر کرده باشین.

دانلود نسخه ۵.۵.۵ برنامه نتورکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *